JOJ Family přinese Štědrý den bez reklamy

Stanice JOJ Family určena pro český trh bude na Štědrý den vysílat zcela bez reklam. Informovala o tom agentura Atmedia, která Jojku obchodně zastupuje. JOJ zkoušela Vánoce bez reklamy i v minulosti.

Logo televizní skupiny Joj vychází z původní spirály, viz vyobrazení ve studiu

Logo televizní skupiny Joj vychází z původní spirály, viz vyobrazení ve studiu

Vánoce bez reklamy přinesly JOJ výhodu před konkurencí

Slovenská komerční dvojka se tímto způsobem snažila dostat do povědomí diváků jako stanice, která o Vánocích nepřerušuje pořady reklamou. Pomohlo jí to zejména v letech, kdy ve srovnání s konkurencí neměla k dispozici ty nejžádanější vánoční tituly. Vánoce bez reklamy obvykle podpořil jeden hlavní komerční klient, který si zaplatil sponzorské vzkazy vysílané v průběhu celého dne. Nejednalo se však o klasické reklamní spoty, nýbrž o jednoduché a krátké sponzorské spoty.

Česká JOJ Family v tiskové zprávě neuvádí zmínku o sponzorských vzkazech. Lze tedy usuzovat, že její vysílání bude na Štědrý den skutečně úplně bez reklam. „Diváci si tak budou moci vychutnat vánoční pohádky a další pořady bez jediného komerčního sdělení,“ uvedl marketing manager Atmedia Tomáš Surák.

Vánoční programové tipy JOJ Family

JOJ Family letos vsadila na pohádkovou klasiku Panna a netvor, Princ Bajaja nebo Rumburak a divácky osvědčené české filmy jako Nejlepší ženská mého života, Už zase skáču přes kaluže či Kdyby tisíc klarinetů. Nebudou chybět ani vánoční vydání slovenských seriálů Hoď svištěm, Naši nebo speciál úspěšného rodinného pořadu V Sedmém nebi.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .