JOJ Family poprvé s měsíčním podílem na sledovanosti nad 1%

Plnoformátová rodinná stanice JOJ Family má za sebou dosud nejúspěšnější měsíc – podíl na publiku poprvé přesáhl 1% v obou obchodovaných cílových skupinách. Vůbec nejoblíbenějším pořadem se stala show V sedmém nebi.

Logo televizní skupiny Joj vychází z původní spirály, viz vyobrazení ve studiu

Logo televizní skupiny Joj vychází z původní spirály, viz vyobrazení ve studiu

JOJ Family má naladěno přibližně 55 % domácností

Po pěti měsících od spuštění dokázala JOJ Family získat v cílové skupině 15+ měsíční celodenní podíl na publiku 1,00 %, v užší cílové skupině 15–54 byla hodnota ještě o něco vyšší, konkrétně 1,07 %.

Rekordní hodnoty sledovanosti doplňuje vysoká naladěnost – přesahuje 55 % a neustále se zvyšuje. Naplňují se naše předpoklady o potenciálu stanice JOJ Family, která tvoří významnou součást našeho portfolia. Programové schéma JOJ Family je sestavováno s ohledem na preference českého diváka, nabízí to nejlepší z původní tvorby slovenské stanice JOJ, doplněné o původní formáty a akviziční tituly,“ shrnuje úspěchy Michaela Vasilová, Managing Director Atmedia.

První tři příčky nejsledovanějších pořadů patří rodinné show V sedmém nebi: „Vydání z 29. ledna se stalo vůbec nejsledovanějším pořadem od začátku vysílání stanice, sledovalo jej téměř 100 tisíc diváků v CS 15+ a share dosáhl 2,23 % v exponovaném vysílacím čase po 20. hodině,“ doplňuje Michaela Vasilová.

Sledovanost se postupně přesouvá i do hlavního vysílacího času

Pořad Soudní síň zaznamenal nejvyšší podíl na sledovanosti v pátek 13. ledna, vyšplhal se na 7,01 % ve skupině 15+, své diváky získaly také Extrémní případy, například 30. ledna zaznamenaly share 4,99 % ve skupině.

U diváků JOJ Family bodují rovněž původní seriály skupiny JOJ – Prázdniny (28. 1. se share 2,15 %) se staly zatím nejsledovanějším původním seriálem. V užší cílové skupině diváků 15–54 nejvíce zaujal seriál Třetí patro, dne 4. ledna po 20. hodině se na něj dívalo 3,47 % diváků u obrazovek.

Z počátku vysílání JOJ Family rostla sledovanost zejména v off-time, pestrá programová nabídka dokáže nyní oslovit též více diváků v prime-time,“ shrnuje Michaela Vasilová rostoucí zájem diváků o stanici.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .