Rádio Expres FM přichází s podzimní kampaní „Neposlouchej nás“

Podzimní komunikační kampaň pražského rádia Expres FM nazvaná NEPOSLOUCHEJ NÁS! se snaží vymezit vůči obehranému hudebnímu mainstreamu. Hlavními protagonisty jsou moderátoři rádia, zachycení při netradičních grimasách. Nové vizuály vytvořila uznávaná grafička a hudební fotografka Jana Kusalová.

expres-fm-neposlouchej-nas-koko-bara-651

Hlavní slogan, který zvýrazňuje černý podtisk a velká písmena, doplňuje dovětek„pokud ti stačí hudební průměr a obehrané songy“. Součástí vizuálu je rovněž jméno zobrazeného moderátora a čas, ve kterém pravidelně vysílá na frekvenci 90,3 FM.

Úškleby mají znázorňovat nechuť k muzice. Vždy jsme si zakládali na tom, že hrajeme jinou hudbu než většina tuzemských rozhlasových stanic. Touto cestou bychom rádi připomněli, že se stále snažíme vybočovat od ohraného průměru českých rádií,“ vysvětluje Filip Žemlička, programový ředitel rádia Expres FM.

Na přípravě série fotografií se podílelo všech sedm kmenových moderátorů stanice Expres FM v čele s populárním duem ranního vysílání, tedy Markem Malíkem a oceňovanou foodbloggerkou Veronikou „Koko“ Kokešovou.

expres-fm-neposlouchej-nas-veronika-vlado-651

Aktuální komunikační kampaň navazuje na předchozí kampaně rádia Expres FM nazvané „ZAS’ RÁNO“ a „Rádio, které se nestydíš poslouchat…“. Obě vzbudily pozornost – první jmenovanou odmítly některé sdělovací prostředky zveřejnit s poukazem na údajný vulgární kontext. Druhou, která zobrazovala nahé lidi při běžných činnostech, jako jsou jízda na kole a návštěva kavárny, se kvůli několika stížnostem na „nevhodnost a sexismus degradující ženy“ musela zabývat Rada pro reklamu.

Pevně doufám, že tentokrát už se ničeho podobného nedočkáme. Na nových vizuálech jsou pouze odmítavé grimasy, žádné další podprahové sdělení,“ dodává Pierre Beneš, výkonný ředitel rádia Expres FM.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .