Rigler: Od Radioprojektu čekáme lepší výsledky

Proč rádia sítě Kiss vysílají více taneční muziky? Na jakou cílovou skupinu se Kiss zaměřuje a koho pokládá za svého hlavního konkurenta? A co očekává od nového průzkumu poslechovosti? Pro RadioTV odpovídal programový ředitel sítě Kiss radio Martin Rigler.

Při poslechu rádií sítě Kiss se zdá, že mírně přibylo taneční muziky na úkor kytarovek, provádíte nějaké úpravy formátu?

Nedochází ke změně formátu, pouze jsme na základě zájmu ze strany posluchačů zařadili do večerních časů více taneční hudby. Rekace na toto zpestření jsou prozatím velmi pozitivní.

Chystáte nějaké další novinky? Ať už programové nebo v rámci promo?

Neustále zkoumáme hudební a životní trendy našich posluchačů a na základě toho se snažíme v daných regionech reagovat. Každý trh je trochu jiný a proto promo aktivity řeší vždy lokálně každá stanice. V tuto chvíli je určitě naším nejsilněším programovým prvkem soutěž „Řekni Kiss Kiss a vyhraj.“

Jak byste nyní definoval vaši cílovou skupinu? Např. ve srovnání s E2, Fajn Radii a HitRádii?

Kiss rádia se snaží být mladým trendovým rádiem a svým způsobem vždy v něčem jedinečným. Větší důraz je, na rozdíl od jmenované konkurence, kladen na novou rockovou hudbu, zaměřeni jsme na cílovou skupinu 16 – 39 let.

Jak jste spokojen s poslechovostí vašich stanic? Když se podíváme na meziroční srovnání, tak Kiss Morava a Kiss Publikum o 20 tisíc týdně oslabily, ostatní víceméně stagnují.

Od tohoto kvartálu začíná nový systém průzkumu Radioprojekt a tudíž se budeme odrážet od těchto nových výsledků, původní výsledky byly několikrát diskutovány a jsme nyní rádi, že je startovní čára pro všechny stanice jednotná.

Nečekalo se více od Kiss Jižní Čechy a Kiss Delta, kterým v posledních letech značně narostlo pokrytí?

Co se týká Kiss Jižní Čechy, určitě cítíme v tomto pokrytí potenciál, ale znovu musím poukázat na to, že čekáme jak dopadne nový průzkum a teprve poté můžeme analyzovat. Kiss Delta má dokrývače kratší dobu, ale určitě v daných lokalitách bude probíhat silnější marketing. Potenciál vidíme především v oblasti Liberce.

Co v tomto směru tedy očekáváte od květnového RadioProjektu?

Podle předpokladů by právě mladá rádia měla získat…
Zda si mladší stanice polepší či ne, jsou prozatím jen dohady, určitě očekáváme lepší výsledky než výsledky současného systému zkoumání poslechovosti rozhlasových stanic.

Na RadioTV máte inzerát, kterým hledáte programového ředitele, které stanice se to týká a proč?

Ke změně programového ředitele došlo v radiu Kiss Hády, a to na základě vzájmené dohody. V tuto chvíli je nabídka zveřejněna na webu a probíhají výběrová řízení na tento post.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .