RRM a MMS chtějí prodávat reklamu České televizi

Rozhlasová mediazastupitelství Regie Radio Music a Media Marketing Services mají zajem prodávat reklamní prostor ve vysílání České televize. Ve výběrovém řízení vyhlášeném ČT, se utkají se společností ARBOmedia, která reklamu v televizi prodává od roku 1992. RRM oznámila svůj zájem minulý týden v tiskové zprávě, za MMS potvrdil účast v tendru pro RadioTV tiskový mluvčí Tomáš Němčanský.

Výběrové řízení (podrobnosti zde) vyhlásila Česká televize v dubnu a uzávěrka přihlášek je 22. června. Předpokládaná cena zakázky byla stanovena na 340 milionů korun, vítěz tendru bude prodávat reklamu v letech 2006 až 2010. Podobnou zakázku vypsal nedávno také Český rozhlas, po protestech některých účastníků byla pro formální nedostatky zrušena.

Pro RRM i MMS představuje ČT mimořádně výživné sousto. Přestože má Česká televize ze zákona omezen reklamní čas na pouhé 1 procento denně, roční objem reklamy v ČT je srovnatelný s výdaji na nacionální reklamu pro celý rozhlasový trh. Česká televize předpokládá, že v roce 2004 získala z vysílání reklamy 1,04 miliardy korun, což by bylo o 172 milionů více než o rok předtím. Letos ČT podle rozpočtu plánuje, že z reklamy získá 986 milionů.

RRM: České televizi máme co nabídnout

„Tento krok potvrzuje dlouhodobou strategii společnosti Regie Radio Music působit na českém mediálním trhu jako mediální zastupitelství s co nejširším mediálním záběrem, což je přesně v souladu s aktivitami mateřské společnost Lagardere Media, která v různých zemích dlouhodobě zastupuje všechny významné druhy médií (televize, rozhlas, tisk či internet),“ uvedl v tiskové zprávě mluvčí RRM Richard Klatovský.

„Jsme přesvědčeni, že České televizi máme co nabídnout, a to jak z hlediska obchodního, tak technologického,“ konstatuje Michel Fleischmann, prezident Regie Radio Music. „Naše aktivity plánujeme v dlouhodobém horizontu, a proto dlouhodobě investujeme do lidských a technologických zdrojů, které mohou právě pro Českou televizi znamenat nové impulsy a inovační pohledy na
problematiku obchodní politiky.“

MMS: Nabídneme ČT služby, které využívá 56 rádií

„Za deset let existence se nám podařilo vybudovat ze společnosti Media Marketing Services nejsilnější rozhlasové mediazastupitelství v ČR. Této pozice jsme dosáhli díky týmu zkušených profesionálů, který nabízí špičkový
servis jak inzerentům, media buyerům a reklamním agenturám, tak především zastupovaným rozhlasovým stanicím. Spolu se stabilizovanou pozicí MMS na rozhlasovém reklamním trhu to je dobrým odrazovým můstkem pro rozšíření našich aktivit i na jiné mediatypy,“
říká tiskový mluvčí MMS Tomáš Němčanský. „V právě probíhajícím tendru nabídneme České televizi služby a know-how, které v současné době využívá již 56 rozhlasových stanic.“

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .