Radia Obecné

Dnes skončil první internetový průzkum poslechovosti rádií a zde jsou první výsledky. Nejposlouchanějším radiem je Impuls, druhý je Radiožurnál, třetí těsně Evropa 2 a čtvrtá se ztrátou Frekvence 1. Největšího překvapení jsme s...
25. 7. 2000
Máme za sebou třetinu prázdnin, ale zbývající dvě nás ještě čekají, takže by vás snad ještě mohlo zajímat, jaké akce si pro vás některá severomoravská rádia připravila. Konkurence je velká, takže všichni vyrážejí do terénu,...
21. 7. 2000
Server Radia.cz zahájil dne 11. července vlastní průzkum poslechovosti mezi uživateli Internetu. Tento si v žádném případě neklade za cíl konkurovat Mediaprojektu, protože uživatelé Internetu tvoří jen malý ......
11. 7. 2000
V obchodním paláci Crystalland proběhlo ve středu třetí kolo kreativní soutěže Zlatá Pavučina, kterou pořádá dvakrát do roka rozhlasová síť RadioNet. Do soutěže jsou zařazovány všechny spoty odvysílané alespoň na jednom rádiu t...
30. 6. 2000
Magazín Strategie u nás dlouho na poli marketingu a médií neměl konkurenci a bral jsem ho jako seriózní médium. Proto mne docela překvapilo, když jsem v něm v posledních týdnech našel tři své články, které byly lehce stylisticky pozměn...
27. 6. 2000
Květnová stížnost, kterou podala Radě pro reklamu (RPR) Asociace provozovatelů soukromého vysílání (APSV), na reklamu na vizuál "Poslouchám Hendrixe, na rádio kašlu..." zadavatele Unie vydavatelů denního tisku (UVDT), jíž společně s j...
20. 6. 2000
Radio Blaník je v poslední době jedním z nejčastěji jmenovaných rádií. Důvodem jsou bezesporu výsledky poslechovosti, jíž rádio dosáhlo za rok své existence. Rádio má v současné době přiděleny dvě frekvence - Prahu 87.8 MHz a Meziv...
19. 6. 2000
Bylo jednou jedno rádio a tomu se zrovna moc nevedlo... Jeho majitelé se hádali, poslechovost byla více něž mizerná, reklamy málo, stejně jako peněž v rádiové kase. A jak se říká, kde nic není, ani smrt nebere. Dobří a ambiciózní mode...
16. 6. 2000
Prodávat reklamu, lépe komerční komunikaci v rádiu je práce jako každá jiná. Dá se předpokládat, že obsadit v rádiu všechny funkce v obchodním oddělení, zejména mít obchodní zástupce je stejně nutné, jako mít v pekařství pekaře...
13. 6. 2000
Kdo si v posledních týdnech aspoň na chvíli naladil Radio Impuls, určitě zaslechl, že pokud tipne nejčastěji rotovanou českou skladbu v červnu, tak může vyhrát fungl nový baráček. Samozřejmě nelze očekávat, že posluchač lačnící ...
12. 6. 2000