Mediaprojekt I.-II. 05: ohlasy z rádií

radiotv22Výsledky posledního průzkumu poslechovosti jsou známy už několik dní, takže jsou na řadě komentáře. O názory jsme požádali zástupce několika stanic a reklamních sítí, zde jsou odpovědi těch, kteří na naši výzvu reagovali. Pravděpodobně díky prázdninovému rytmu přišlo reakcí méně než obvykle, pokud máte zájem svůj názor do článku doplnit, pošlete jej na adresu redakce@radiotv.cz do pátku.

Daniel Rumpík – Radio OK: V týmu Rádia OK zavládla logicky spokojenost. Poprvé ve více než desetileté
historii se naše týdenní poslechovost dostala přes hranici 200 tisíc. V meziročním rozdílu máme více než třetinový nárůst v Královéhradeckém kraji, v Pardubickém se
pomalu blížíme čtvrtinovému podílu na trhu. Podle posledních výsledků jsme třetí nejposlouchanější soukromá regionální stanice. Pro všechny naše pracovníky je to
obrovská pobídka do budoucna! S Jiřím Hrabákem souhlasím, i když to pro mě není příliš velké překvapení. Uvedené skupina formátů, do které patří i Rádio OK, totiž
zdařile reaguje na poptávku cílové skupiny 30 – 60. A klid, pohoda a osvědčené písničky s touto poptávkou přesně korespondují. Navíc podle mého názoru ještě poměrně dlouho korespondovat mohou. To však samozřejmě neznamená, že Rádio OK nebude svůj program nadále vylepšovat a inovovat.

Barbora Tachecí – Frekvence 1: Máme vavříny za největší podíl na trhu, jsme nejposlouchanější komerční stanicí s výbornou délkou poslechu. Navíc stále držíme tradiční prvenství v ženách a v produktivní cílové skupině 40 – 49 let. Výrazně jsme posílili i ve skupině 30 – 49 let – to vše je důvod k oslavě a ohromná motivace do další práce.

Pavel Lupjan – MMS: MMS dlouhodobě potvrzuje pozici lídra na rozhlasovém trhu. Zadavatelům reklamy tak můžeme nabídnout jak bezkonkurenční masivní zásah, tak subtilní kampaň šitou na míru jejich specifické cílové skupině.

Jsme rádi, že se i v dalším sledovaném období potvrdil trend rostoucí celkové poslechovosti rozhlasu. Ten jasně ukazuje sílu rádia jako moderního dynamického média, které stále dokáže přilákat nové posluchače. To je dáno nemalými investicemi provozovatelů rádií do jejich programu. Jsme přesvědčeni, že na růstu celkové poslechovosti se v příštím období budou podílet čím dál více námi zastupovaná rádia.

Jiří Hrabák – Radio Impuls: Jsem rád, že Impulsu narostl share zvláště ve skupině 20-49, která je naší dlouhodobě prioritní cílovou skupinou, a weekly
reach má také vzrůstající tendenci. Co je pro mne do určité překvapení je de facto postupný a nepřestávající
nárůst „starších“ formátů (Frekvence 1, Blaník, Čas…) a to i v mladších cílových skupinách. Posluchač tak zřejmě jasně říká, že chce klid, pohodu, osvědčenou třeba i 30 let starou muziku.

Petr Vladyka – Evropa 2: Evropa 2 zažívá nejúspěšnější období ve své historii a v cílové skupině
mladých lidí nemá na českém trhu konkurenci. Dlouhodobě výrazný rostoucí trend mi dává důvod pomýšlet na nejvyšší příčky na žebříčku poslechovosti komerčních rádií. Je to sice odvážné tvrzení, ale nejnovější Mediaprojekt potvrzuje, že to není nereálné

Marin Hroch – Radio Beat: Výsledky jsou konzistentní, musím však podotknout, že pro
programové pracovníky jsou bohužel zcela nepoužitelné (nyní hovořím o lokálních stanicích) – docházíme totiž k přesnému dělení nepřesných čísel a to je velmi zavádějící… Výsledky „kupodivu“ docela kopírují stejné období loňského roku.

Martin Konrád – Regie Radio Music: Jsme rádi, že se v praxi osvědčuje náš model, který kombinuje sílu celoplošných stanic Frekvence 1, Radio Impuls, Evropa 2 s dynamikou a přesnějším cílením regionálních stanic (RockZone 105,9, Info Radio). Jsme přesvědčení, že nárůst posluchačské základny našeho produktu RRM Total bude díky této strategii pokračovat i nadále.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: