Evropa 2 nasadí nové logo

Nejúspěšnější hudební stanice v Česku změní po patnácti letech své existence logo. Nový logotyp Evropy 2 bude oficiálně uveden 1. dubna a na jeho podporu se od téhož data rozjede intenzivní reklamní kampaň, tradičně viditelná především na billboradech po celé republice a v tisku.

{img id=123 align=left border=1}„Evropa 2 je nejposlouchanějším hudebním rádiem v ČR a naše značka musí tuto skutečnost na první pohled vyjadřovat,“ zdůrazňuje Matouš Rek, ředitel marketingu a komunikace Evropy 2, a pokračuje: „Původní značka vznikla podle loga francouzské Evropy 2 a byla profesionálně zpracována při startu našeho rádia. Nová značka Evropy 2 využívá grafické atributy a celkovou známost našeho původního loga, takže ji posluchači dokážou jednoznačně rozpoznat a identifikovat s naším maximem muziky.“ Hlavní barvou loga i celého rádia zůstává tmavě modrá, která je doplněna červenou, a to zvláště ve stylizovaném blesku, jenž je pro logo Evropy 2 charakteristický.

{img id=124 align=right border=0}Nové logo zaznamenají posluchači především díky nové reklamní kampani. „Bude se jednat o velmi silnou sedmitýdenní tiskovou kampaň (celostranné inzeráty se objeví především v populárních týdenících a supplementech) a billboardovou kampaň, v jejímž rámci bude po celé republice využito několik set billboardových ploch. Motiv kampaně se objeví i na reklamních plochách ve školách,“ dodává tiskový mluvčí Evropy 2 Richard Klatovský.

Kampaň má i Bonton

Ve stejnou dobu spustí reklamní kampaň také Radio Bonton, které se před měsícem vrátilo ke svému staronovému názvu a nasadilo hudební formát v duchu sloganu „pop-rock nezastavíš“. „Hlavním sloganem reklamní kampaně je stejně jako ve vysílání heslo „pop-rock nezastavíš“, které se objevuje ve všech exekucích, které jsou šité na míru jednotlivým médiím,“ říká Matouš Rek. Do kampaně bude nasazena zhruba desítka různých motivů, využívajících pop-rock jako hlavní subjekt komunikace.

{img id=125 align=left border=0}Přestože Radio Bonton vysílá kromě Prahy také v Benešově, Mladé Boleslavi a České Lípě, reklamní kampaň se bude odehrávat jen v Praze. „Velmi silně zde bude zastoupen outdoor a indoor – zejména billboardy a velkoformátové plachty. Novinkou je zapojení pražských autobusů a metra – budou použity rámečky ve vozech či podél eskalátorů, polep balustrád ve stanici metra a dokonce bude zapojeno i zcela nové médium – obrandované nadzemní portály vstupu do metra. Promo v klubech pak zajistí pohlednice Boomerang a ve fitness centrech se objeví plakáty B1. Neméně důležitou částí bude tisková kampaň v pražských mutacích velkých deníků (a to jak placených, tak zdarma distribuovaných) a dalších titulech. Na internetu kampaň poběží ve velkých formátech na serverech rodiny iDnes,“ dodává Richard Klatovský.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .