Radia Obchod

Výsledky poslechovosti za poslední čtvrtletí loňského a první čtvrtletí letošního roku jsou známy již téměř týden, takže přichází čas na tradiční ohlasy z rádií. Ředitelům rozhlasových stanic jsme položili čtyři otázky: 1....
14. 8. 2007
Nejposlouchanější rozhlasovou stanicí je Radio Impuls. Alespoň jedenkrát týdně si jej naladí 2,055 milionu lidí. Pořadí na dalších místech se nezměnilo, druhá je Evropa 2, třetí Frekvence 1 a čtvrtý ČRo 1 - Radiožurnál. Radio Impul...
9. 8. 2007
Výzkumná studie společnosti Gallup & Robinson analyzuje emocionální dopady rozhlasové a televizní reklamy. Podle závěrů této studie, která využívá obličejové elektromyografie, jsou emocionální účinky vyvolané reklamou v obou medi...
17. 7. 2007
Rozhlasové stanice v USA by rády sehrály větší roli v nadcházející prezidentské kampani. Největší rozhlasová mediazastoupení zakládají speciální politická oddělení a nabídnou rozhlasovou reklamu rovněž v kombinaci s on-line a mobi...
13. 6. 2007
Prvá tohtoročná vlna MML-TGI priniesla pozitívne výsledky pre väčšinu celoslovenských staníc. Prvých päť vysielateľov na trhu malo stúpajúcu tendenciu, významne si polepšil aj alternatívny verejnoprávny okruh Rádio_FM. Regionálne sta...
4. 6. 2007
Výsledky poslechovosti za poslední čtvrtletí loňského a první čtvrtletí letošního roku jsou známy již téměř týden, takže přichází čas na tradiční ohlasy z rádií. Ředitelům rozhlasových stanic jsme položili tři otázky: 1. Ja...
16. 5. 2007
Nejposlouchanější rozhlasovou stanicí je Radio Impuls. Alespoň jednou týdně si jej naladí 1,966 milionu lidí. Pořadí na dalších místech se nezměnilo, druhá je Evropa 2, třetí Frekvence 1 a čtvrtý ČRo 1 - Radiožurnál. Radio Impuls je...
10. 5. 2007
Po úspěchu na internetu se Google rozhodl expandovat i do oblasti tradičních médií. Loni koupil společnost dMarc, která vyvinula unikátní systém pro on-line objednávání rozhlasové reklamy. V prosinci začal nabízet rozhlasovou reklamu na 7...
26. 4. 2007
S tímto varováním přišli odborníci na Západě. Konkurenci na síti už pocítila tištěná média. Teď jsou na řadě rádia. I když u nich posluchači tráví několik hodin denně, internetová reklama zažívá boom. Kdo s tím chce něco dě...
5. 4. 2007
Tretia vlna slovenskej podoby prieskumu MML-TGI za rok 2006, v ktorej je zahrnutá aj počúvanosť rádií, priniesla pozitívne výsledky najmä pre novú celoslovenskú sieť Jemné melódie. Táto programová sieť v priebehu siedmych mesiacov od usku...
7. 3. 2007