Majitel Hitrádia Vysočina vyzývá Český rozhlas, aby okamžitě upustil od nekalosoutěžního jednání

Skupina MEDIA BOHEMIA, která vlastní soukromé Hitrádio Vysočina, vyzývá Český rozhlas, aby s okamžitou platností upustil od používání názvu své regionální stanice Český rozhlas Vysočina. Regionální studio ČRo hodlá zavést tento název k dnešnímu dni. Společnost MEDIA BOHEMIA a.s. považuje snahu Českého rozhlasu využít silné regionální značky soukromého rádia za nekalosoutěžní jednání.

Ilustrační foto Shutterstock.com

Ilustrační foto Shutterstock.com

Hitrádio Vysočina je nejposlouchanějším rádiem v Kraji Vysočina

MEDIA BOHEMIA a.s. je majitelem společnosti, která zahájila v roce 1995 vysílání Rádia Vysočina. Tato stanice si velmi rychle získala pozici nejsilnějšího regionálního rádia, kterou si již 22 letudržuje . Dle aktuálních výsledků měření poslechovosti Radioprojekt má stanice118 tisíc posluchačů týdně a je nejposlouchanějším rádiem v kraji Vysočina. Český rozhlas spustil v tomto kraji v roce 2002 regionální program pod názvem Český rozhlas Region s aktuální týdenní poslechovostí 33 tisíc posluchačů.

K 1. červnu 2017 přejmenoval Český rozhlas svoji stanici Region na Český rozhlas Vysočina a tuto změnu podpořil reklamní kampaní, která jako hlavní identifikaci používá název Vysočina. Tato náhlá změna názvu není provázena žádným zásadním posunem programu a je pouze účelovou snahou parazitovat na značce Rádia Vysočina, kterou společnost MEDIA BOHEMIA v regionu už více než 20 let rozvíjí a do které investuje.

Český rozhlas Vysočina hodlá na přijímačích s displejem zobrazovat název „R-VYSOC“

Tímto jednáním Českého rozhlasu hrozí záměna obou stanic u posluchačů, která přinese poškození obchodních zájmů společnosti MEDIA BOHEMIA a znehodnocení finančních prostředků, které do rozvoje Rádia Vysočina investovala.

„Český rozhlas má ve svém portfoliu stanice Český rozhlas Praha a Český rozhlas Vltava a jistě by se bránil, kdyby kterýkoliv soukromý subjekt žádal RRTV o licenci k vysílání Rádia Praha, či Rádia Vltava. Stejně tak se naše společnost důrazně ohrazuje proti přejmenování regionálního studia na název Český rozhlas Vysočina z důvodu poškození Hitrádia Vysočina, které na rozhlasovém trhu působí již 22 let a žádá vedení ČRo, aby od totonekalosoutěžní jednání okamžitě zastavilo,“ vyzývá Daniel Sedláček, předseda představenstva MEDIA BOHEMIA a.s.

Autor článku:

Komentáře (1)

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .