Lagardere a Media Bohemia budou spolupracovat na projektu Rádia ZET

Společnost Lagardere Active ČR získala licenci na provozování rozhlasové stanice Rádio ZET před 3 lety a od té doby hledala strategického partnera, který by pomohl s financováním finančně náročného produktu. Našla jej v Media Bohemia.

Ukázka první image kampaně Rádia ZET z roku 2013

Ukázka první image kampaně Rádia ZET z roku 2013

S ohledem na to, že Lagardere Active ČR se snaží udržet a zejména i navyšovat kvalitu poskytovaných služeb v rámci rádia ZET, bylo vhodné zapojit do spolupráce v rámci této stanice dalšího strategického partnera. Právě skupina MEDIA BOHEMIA se stala nejlepší možnou volbou, protože Lagardere Active ČR získala s touto mediální skupinou zkušenost při spolupráci v rámci největšího rádiového mediálního zastoupení RADIOHOUSE.

Od tohoto spojení si slibujeme zejména rozvoj plurality programové nabídky a informací v oblasti vysílání, což bude mít pro posluchače velký přínos,“ říká Michel Fleischmann, prezident Lagardere Active ČR.

Dne 14. března 2016 byla Radě pro rozhlasové a televizní vysílání doručena žádost společnosti Lagardere Active ČR o udělení předchozího souhlasu s převodem části jejího obchodního podílu ve společnosti Radio ZET. Lagardere Active ČR, a.s. tímto krokem žádá o převod 50 % podílu na společnost MEDIA BOHEMIA, a.s. Současně s žádostí k Radě pro rozhlasové a televizní vysílání byla zaslána také žádost na Úřad pro ochranu hospodářské soutěže.

Skupina Lagardere upozorňuje, že se jedná o čistě formální záležitost a na běžný chod rádia změna vlastnického podílu nemá žádný dopad. Cílem této spolupráce je do budoucna naopak rozšíření programové nabídky, zajištění nových zpravodajsky kvalitních prvků ve vysílání a posílení image této značky, jako zpravodajské stanice s důrazem na ekonomiku a byznys.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .