Frekvence 1 startuje novou imageovou kampaň na podporu ranního vysílání

Rádio Frekvence 1 spustilo začátkem června imageovou kampaň, která se zaměřuje na podporu ranního vysílání. Kreativa i mediální plánování bylo řešeno in-house za využití barterových partnerství. Připraveny jsou televizní spoty i reklama v printových médiích.

Vizuál kampaně Frekvence 1, červen 2017. Zdroj: Lagardere Active ČR

Vizuál kampaně Frekvence 1, červen 2017. Zdroj: Lagardere Active ČR

Pozitivní přístup je mottem aktuální kampaně

Vizuály Lepšího rána Frekvence 1 se objeví v printových médiích vydavatelství Burda Praha, Bauer Media Praha, CNC, Mafra, VLM. Televizní spoty budou nasazeny na kanálech TV Nova, České televize a TV Barrandov. Kampaň využívá i sociální média a vlastní cross-promotion.

Frekvence 1 staví dlouhodobě svůj positioning na moderátorských osobnostech a na specifickém vztahu s posluchači. Pozitivní přístup, srdečnost a drobné radosti, které nám zlepší den – to je téma aktuální kampaně.

Drobné detaily mohou náš život výrazně zlepšit. Jedna a ta samá věc se dá udělat dobře, nebo dobře a s láskou, úsměvem navíc. A to je Frekvence 1. Speciálně ranní vysílání je takto laděné,“ říká Miroslav Škoda, ředitel Frekvence 1.

Frekvence 1 kampaň propojuje také se svými road-show po republice. Někdy je výjezdní koncept řešen formou spolupráce s partnery, jindy se ranní tým Frekvence 1 vydává za konkrétními posluchači a jejich příběhy.

Příklad z nedávné doby, stávka řidičů autobusů. Zatímco ostatní média se věnovala stávce v ranní špičce z pohledu toho, jak znepříjemnila den cestujícím, a řeší příčiny a důsledky této stávky, tak ranní tým Frekvence 1 vyrazí mezi naštvané cestující a nabídne jim odvoz do práce. A ostatním na zastávce snídani. Já vím, odvezeme jich jen pár, a snídani dostane pár desítek, ale jde o přístup. Všichni můžeme mít lepší ráno, když budeme chtít,“ dodává ke strategii Frekvence 1 Miroslav Škoda.

Podívejte se na televizní spot rádia Frekvence 1

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .