FAJN rádio chce posílit svou značku – podtrhuje hitovou image

FAJN rádio přichází od pondělního rána s řadou novinek, jejichž hlavním cílem je posílit vnímání rádia s důrazem na hitové zaměření stanice. Postupně FAJN rádio plánuje pokračovat v úpravách programu a především se má změnit komunikace s posluchači.

havel_madr

Nová komunikační strategie FAJN rádia s posluchači se ještě více zaměří na sociální sítě. Jednotlivé kroky budou podporovat slogan „FAJN rádio. Prostě hity.“ a nasazeny budou postupně v průběhu letošního roku. Změnou již prošel zvukový obal.

Spouštíme komunikaci ve stylu světových CHR rádií. Budeme celkově více komunikovat naši hitovost a proto sebevědomý slogan ‚Prostě hity‘,“ komentuje změnu Ondřej Cikán, programový ředitel FAJN rádia. „FAJN rádio dál hraje To Nejnovější. Posluchačům budeme i nadále nabízet playlist nejlepších současných hitů.“ dodává Ondřej Cikán.

První programovou změnou je nový pořad FAJN večer, posluchači jej mohou ladit každý všední den od 19. do 21. hodiny s Petrem Schwankem. „Chceme posluchačům po celém dnu nabídnout FAJN večer s hity, které chtějí slyšet a které budou tím nejlepším soundtrackem k jejich večerním aktivitám po práci a po škole. Budeme hrát celý večer prostě hity.“ vysvětluje nový programový blok Ondřej Cikán.

Fajn rádio je součástí skupiny MEDIA BOHEMIA a.s. Jeho CHR formát je zaměřen zejména na mladé posluchače v cílové skupině 14–29 let.

Autor článku:

Komentáře (1)

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .