Outdoor

VIDEO UVNITŘ - Získala ji na Mezinárodním festivalu reklam Cannes Lions. (Pokračování textu…)...
16. 7. 2009
Od 7. července rozdávají promotéři značek Rajec, Top Topic a NESCAFÉ Xpress vychlazené nápoje řidičům čekajícím na jednom z nejproblémovějších dopravních uzlů v Brně: na křižovatce Heršpická a Poříčí, kde probíhá oprava s...
15. 7. 2009
VIDEO UVNITŘ - Stále stoupá počet dopravních nehod, Nový Zéland s tím chce bojovat. (Pokračování textu…)...
13. 7. 2009
Výdaje na reklamu v České republice letos vykazují meziroční pokles o 15 až 20 procent. Důvodem je ekonomická krize. V úterý to uvedl Petr Majerik ze společnosti ZenithOptimedia Prague (ZOP). Celosvětový pokles činí 8,5 procenta, dodal. (...
10. 7. 2009
FOTO UVNITŘ - Češi, kteří letos odjíždí na dovolenou do Chorvatska, si od politiky jen tak neodpočinou. Občanská demokratická strana (ODS) totiž po cestě i v samotných letoviscích nabízí své polonahé lídry na billboardech. (Pokračov...
3. 7. 2009
Petiční akce Stop kouření, jež požaduje zákaz kouření ve veřejných prostorách se nyní objevuje také na lavičkách. Informuje o tom aktuální číslo týdeníku Strategie. (Pokračování textu…)...
2. 7. 2009
Berlínští filharmonici si pro svou propagaci zvolili netradiční nosič. Jde o kopii proslulé berlínské zdi. (Pokračování textu…)...
1. 7. 2009
FOTO UVNITŘ - V minulém týdnu se na pražských lavičkách objevily reklamy na zelený čaj Oishi Green Tea s portréty papeže Benedikta XVI. a amerického prezidenta Baracka Obamy. Podle Rady pro reklamu (RPR) porušují tyto plakáty etický kode...
30. 6. 2009
OBRÁZKY UVNITŘ - Teprve podruhé v historii festivalu Cannes Lions byly vyhlášeny výsledky v kategorii design. Hlavní cenu si odnesla agentura McCann Causeway Bay, která vytvořila kampaň pro Nike. (Pokračování textu…)...
29. 6. 2009
U český silnic se již brzy objeví digitální billboardy, což ve své podstatě budou obří digitální obrazovky. Informuje o tom ČTK. (Pokračování textu…)...
26. 6. 2009