Web Česká média má nový design, vrací se k základům

V polovině ledna přichází web Česká média s novým vzhledem. Z přehledného agregátoru se vrací k základům a znovu přináší vlastní i převzaté články s mediální tématikou. Do nabídky se vrací pravý názorový sloupec.

Nový vzhled webu Česká média připomíná ten původní před rokem 2013

Nový vzhled webu Česká média připomíná ten původní před rokem 2013

Prvním názorovým textem v rámci nového webu je krátká glosa s názvem „Černá svině“ týkající se nevyváženosti Americké volební noci v ČT (glosa byla v průběhu nedělního večera stažena – pozn. red.).

Na titulní stránce webu je i videorozhovor s právníkem Alešem Rozehnalem a tři hlavní články vlastní tvorby. Až v dolní části stránky následuje tradiční monitoring.

Původně byl mediální monitoring Českých médií v poměrně chaotické podobě. Web v minulosti zveřejňoval několik desítek ukázek textů denně, čtenář se v nich ale časem ztrácel. Prohledávání archivu nefungovalo spolehlivě. a přechod k přehlednějšímu layoutu byl jednou z možností jak tenhle problém vyřešit.

V roce 2013 dokončil web ČM přechod k přehlednějšímu layoutu. Obsah z jednotlivých zdrojů se shromažďoval do „boxíků“. Zůstala k dispozici i názorová lišta vpravo, ta ale zůstala dlouhodobě bez aktualizace. Zmizela multimediální lišta, ale videopříspěvky se nyní vrací. A podle nové struktury webu se patrně vrací i ono poměrně nepřehledné uspořádání převzatých článků v rámci monitoringu.

Web Česká média provozuje společnost Czech info mediálního podnikatele Jaroslava Berky. Ten původně využíval tyto stránky jako svou mediální platformu. Jeho firma svého času zajišťovala i státní informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání.

Předchozí vzhled webu Česká média do 15. ledna 2017

Předchozí vzhled webu Česká média do 15. ledna 2017

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: