Diskuze

Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16
Autor Tema: Orion-nový formát?
PostOrion-nový formát?
on: July 22, 2005, 22:14

Napsal: Anonym Pracuji jako ekonom a rádio Orion mám při práci vždy puštěné cca. 8-10 hodin denně. Po přechodu na Hit Radio Orion se mi změna moc nelíbila, ale řekl jsem si, že to zkusím. Ale trpělivost mi už dochází. Dřívější Orion měl tak 40% písní, které hrál pořád každý den, ty jiné se zde tak často nevyskytovaly. Nyní je těch písní tak 98%. Už toho mám fakt dost, pořád ty samé hity. A vidím, že nejem sám. To mě těší. Doufám, že posluchačů Orionu a celé sítě Hit Rádii ubude. Vždyť oni mají úplně stejný playlist.
Jedna kladná věc tady je. Od srpna budu mít přípojení přes ADSL k internetu, a tak budu moct poslouchat jiná rádia a Orinu tak 31. 7. 05 odzvoní, jestli to do té doby ještě vydržím, ale asi budu bez rádia, protože to je fakt moc.

Myslel jsem že ekonomové jsou rozumní a vzdělaní lidé kteří neplácají nesmysly. Omyl…Ode dneška odzvonilo všem ekonomům.

PostOrion-nový formát?
on: July 22, 2005, 20:54

Napsal: Karel HIt Radio Orion se mi nelíbí. Někteří moderátoři jsou úplní burani. Neumí se ani rozloučit s posluchači, když odcházejí.
Dnes jsem měl ve 20:00 zaplý Orion (ve 20:04 jsem to vypl) vysílal Jakůbek a říkal:
“Je minuta po dvaadvacáté hodině, Jirka Hořínek odešel”. To je zřejmě další z vtipů, ten klasický vtip jede vždy mezi 40-50 minutou, kdy Patrik, Katka a další vychvalují Orion.

PostOrion-nový formát?
on: July 22, 2005, 19:30

Napsal: Leosz (Leosz¤) Poslouchal jsem nedávno diskuzi s ministryní informatiky, kde mluvila o podpoře vysokorychlostního internetu. Myslím, že by za ty prostředky mohla nakoupit zájezdy pro členy RRTV a vedení českých rádií, protože ti podporují rozvoj vysokorychlostního připojení naprosto nejvíc!

PostOrion-nový formát?
on: July 22, 2005, 19:30