Jedinou zajímavou možností pro zájemce o programy ve vysokém rozlišení na satelitu byla až dosud platforma Skylink. Významný benefit v této oblasti přináší i UPC Direct. (Celý příspěvek…)...
14. 5. 2010
Satelitní platforma Digi TV položila základy česko-slovenské mutace sportovního kanálu Digi Sport, který postaví na atraktivních přenosech z anglické fotbalové Premier League. Společnost již začíná hledat pracovníky pro novou stanici, k...
13. 5. 2010
GLOSA – Český rozhlas chce po odstoupivším generálním řediteli Richardu Medkovi vést šest kandidátů, které nominovali členové kontrolního orgánu rozhlasu. Těžko říct, o kolik by jich bylo víc, pokud by Rada ČRo otevřela výběrov...
13. 5. 2010
V pondělní analýze jsme se podívali podrobně na týdenní poslechovost českých rozhlasových stanic. Dnes si stručně shrňme denní čísla poslechovosti českých rádií z celostátního pohledu. Podrobnější analýzu přineseme zítra. (Cel...
13. 5. 2010
Stoupající cena za vysílací práva atraktivních sportovních soutěží časem přinutí Českou televizi omezit část investicí do této oblasti. Světové nebo evropské šampionáty v různých sportech, Liga mistrů nebo Evropská liga ve fotba...
13. 5. 2010
Všech šest nominovaných kandidátů potvrdilo svou přihlášku do konkurzu o post generálního ředitele Českého rozhlasu. (Celý příspěvek…)...
12. 5. 2010
Televize Prima prohrála soud o seriál Policajti z centra, který pro ni produkoval Peter Kršák, někdejší zakladatel televize Nova. Jeho produkční společnost Art Forum 21 natočila seriál o 14 dílech za 70 milionů korun. To vychází na prům...
Český rozhlas dnes začne vysílat předvolební spoty politických stran. Odmítá ale zařadit jeden ze spotů republikánů Miroslava Sládka. Informovala o tom vedoucí oddělení komunikace ČRo Eva Vencefrová, kterou cituje agentura Mediafax. (Ce...
12. 5. 2010
Satelitní platforma UPC Direct přináší cenově zvýhodněnou akci po přesunu na novou satelitní pozici. Noví zákazníci můžou získat základní nabídku za 402 Kč, prémiové kanály HBO a Cinemax za příplatek ve výši jen 102 korun. (Cel...
12. 5. 2010
Za informování o prezidentských volbách v Íránu dostal reportér týdeníku Newsweek trest třináctiletého vězení a 74 ran bičem od tamního režimu. Podařilo se mu vycestovat na kauci, a tudíž byl odsouzen v nepřítomnosti. (Celý přísp...
12. 5. 2010